Outfit #11: Joëlle past de oude kleren van Naomi!

Van Naomi heb ik de leukste kleren bewaard, voor als ik nog een meisje zou mogen krijgen. Zoals jullie weten is dat ook gebeurd. Wat is het leuk om terug te denken aan alle leuke momenten met Naomi als Joëlle deze kleren nu aan heeft. Daar kan ik echt enorm van genieten. Naomi is nu zeven maanden oud en ze draagt nu al de kleren die Naomi aan had toe ze tien maanden oud was.  Ze lijken wel erg op elkaar, vinden jullie niet?

Ik heb hieronder drie outfit-foto’s geplaatst waarin Naomi en Joëlle de zelfde kleding aan hebben. Dit vind ik erg leuk!

Pakje 1, wit jurkje van Lief:


Naomi


Joëlle

Pakje 2, blauwe jurk van Prenatal:


Naomi


Joëlle 

Pakje 3, roze spijkerbroek van Prenatal en shirtje van C&A:


Naomi


Joëlle

Liefs ❤️

Auteur: leonie Naomi Joëlle

Moeder van 2 leuke dochters die haar droom achterna gaat. Een eigen winkeltje, vanuit huis, in leuke producten en accessoires voor kinderfeestjes, babyshower en het schrijven van een blog.

Eén gedachte over “Outfit #11: Joëlle past de oude kleren van Naomi!”

Plaats een reactie