Blog #65: It’s my birthday

Een tijdje geleden kwam ik deze tag tegen op de blog van Ilse ZwartIk vond dit meteen een leuk idee voor mijn eigen verjaardag.

Hoe oud ben je geworden? 32 🙈😊 Ik ben geboren op 20 februari 1986.

Waar en met wie vier je je verjaardag? Ik vier mijn verjaardag op de zaterdagavond voor mijn verjaardag. Op 17 februari gezellig met mijn drie beste vriendinnen. We gaan een avondje gezellig zelf mini-pizza’s bakken in de pizzarette.  Op zondag 18 februari vier ik het met mijn familie. Op mijn verjaardag moet Naomi gewoon naar school en naar zwemles. Ik ga die dag wel met mijn partner en Joëlle gezellig lunchen.

Ben je thuis geboren of in het ziekenhuis? Ik ben in het ziekenhuis geboren.

Wat staat er op tafel? We beginnen natuurlijk met taart. Daarna volgen chips, toastjes, een kaasplankje en picolinies. Ook heb ik hapjes uit de airfryer. Niet te moeilijk, wel erg lekker.

Wat is het mooiste cadeau dat je ooit hebt gekregen voor je verjaardag? Ik heb echt veel heel erg leuke cadeaus gekregen de afgelopen jaren.  Het cadeau wat ik echt heel bijzonder vind is het horloge dat ik een paar jaar gelden van mijn partner heb gekregen. Hij had dit horloge helemaal zelf uitgekozen. Het uitje naar de musical “The Bodyguard” dat ik van mijn vriendinnen heb gekregen vond ik ook heel mooi. De tekeningen die ik van mijn dochters heb gekregen zijn ook altijd heel erg leuk.

Wat was je leukste verjaardag tot nu toe? Het feest dat ik heb gegeven toen ik dertig werd. Een paar jaar geleden ben ik op mijn verjaardag naar de Efteling gegaan, ook dat vond ik erg leuk.

Wat is je lievelings taart/gebak? Monchoutaart en cheesecake.

Wat ga je dragen op je verjaardag? Een leuk nieuw rokje.

Wie mag er zeker niet ontbreken op je verjaardag?  Mijn dochters!❤️

Kleine Leonie

Liefs ❤️

Auteur: leonie Naomi Joëlle

Moeder van 2 leuke dochters die haar droom achterna gaat. Een eigen winkeltje, vanuit huis, in leuke producten en accessoires voor kinderfeestjes, babyshower en het schrijven van een blog.

Plaats een reactie